25-09-2016
19:46 uur
Vrijdagavond 30 september is de start van het klaverjas seizoen 2016-2017. Zoals gebruikelijk vindt het plaats in de kantine van ons Noordpool-U.F.C. clubhuis. De aanvang is 20:00 uur. Iedereen van harte welkom!

24-09-2016
17:32 uur
Klik hier voor de uitslagen en stand van de 5e klasse A (Noordpool ZA1).

20-09-2016
11:01 uur
Noordpool-U.F.C. heeft ook een nieuwe coördinator JO11. Dries van Alteren heeft deze functie aanvaard! Dries is net als Henk al jaren betrokken bij de club en is momenteel leider van JO11-1 en trainer van JO11-2. We wensen Dries ook veel succes in zijn nieuwe functie.

19-09-2016
11:37 uur
Noordpool-U.F.C. is er in geslaagd om een nieuwe voorzitter te vinden voor de Jeugd Commissie. Henk Tabak heeft deze functie aanvaard! Henk is al jaren betrokken bij de club en is momenteel leider en trainer van JO11-1. We wensen Henk veel succes in zijn nieuwe functie.

19-09-2016
11:32 uur
Klik hier voor de uitslagen en stand van de 5e klasse A (Noordpool ZA1).

07-08-2016
23:05 uur
Vanaf zondag 11 september zijn er wekelijks op de accommodatie van Noordpool-UFC extra techniektrainingen voor de jeugd van 6 tot en met 15 jaar. Deze worden verzorgd door Voetbaltechniekschool “Het Verschil”.

Voetballers willen uitdaging en wat leren. Het maakt niet uit op welk niveau er wordt gevoetbald. In elke sport geeft de techniek de doorslag en juist daarop zijn de trainingen van Voetbaltechniekschool Het Verschil gericht. De deelnemers moeten de trainingen als een geweldige uitdaging ervaren, iets nieuws willen leren en beter willen worden. Op die manier kan de sportieve ontwikkeling van voetballers worden bevorderd. Dit alles onder begeleiding van gediplomeerde trainers.

Er worden 7 trainingen gegeven vóór de winterstop en 7 er na. In de winterstop wordt nog 6 keer in de zaal getraind, totaal dus 20 trainingen.
De kosten voor 20 trainingen bedragen € 115. Dit is inclusief een trui en shirt!

Aanmelden kan via de volgende link.
Voor meer info zie de poster.

18-06-2016
21:05 uur
Zaterdag 18 juni hadden we een zéér druk bezochte en uiterst gezellige clubdag. De foto's van deze clubdag kun je hier vinden. De aktiviteitencommissie had er zichtbaar veel tijd in gestoken om er een succes van de maken. En een succes was het, ondanks het feit dat er af en toe een regenbui over kwam. Het deerde allemaal niet. Het blijkt dat je op een kletsnatte stormbaan net zoveel plezier kunt hebben als een droge. Gelukkig werd het later op de dag wel droog, waardoor het gehele aktiviteitenprogramma gewoon kon doorgaan.
clubdag 2016