Tweede bekerwedstrijd!⚽
De mannen van het vlaggenschip mogen het vandaag in een uitwedstrijd op gaan nemen tegen SC Scheemda. De 3 punten moeten mee naar huis!🔥💪🏻
Thuis staan er ook weer leuke wedstrijden op het programma. Om 09:00 wordt de zaterdag geopend door de JO11 en de JO13. Om 12:15 speelt het 2e tegen de Knickerbockers. 🤩
Hup Noordpool!💛🖤