• " Bert van der Meer en Robert de Vries " nieuw trainersduo bij Noordpool-U.F.C.

8 jan 2022
  •

Na een aantal gesprekken met kandidaat, trainers, spelersgroep, begeleiding 1e elftal, voorzitter en hoofdbestuur zijn wij erg blij en positief om ons nieuwe trainersduo voor de komende twee seizoenen te presenteren.  Wij hebben gezien en ervaren hoe Bert bij zijn vorige club heeft gezorgd voor een positieve boost. Wij willen diezelfde boost en de positiviteit die we afgelopen seizoen begonnen, uitbreiden.
    Robert mede eigenaar van Sportcentrum de Oude Fabriek is ook enthousiast om aan de slag te gaan bij Noordpool-U.F.C. Hij gaat vanaf mei de trainerscursus TC 3 volgen en als assistent trainer samen met Bert onze jonge selectie groep verder ontwikkelen voor de komende 2 seizoenen met optie nog 1 seizoen.
    Niet alleen de senioren, maar ook de meiden en junioren gaan extra aandacht krijgen samen met onze jeugdtrainers en leiders. Voor meer ontwikkeling, spelplezier, en hopelijk prestaties. De potentie van onze vereniging is groot, het wordt tijd dat we het samen gaan benutten