• Een bericht van de nieuwe voorzitter voetbalzaken

7 jul 2021
  • Hallo leden Noordpool -U.F.C.,

Het voetbalseizoen is ten einde, een bijzonder jaar voor ons allemaal. Geen wedstrijden en activiteiten op de zaterdag. Wel een prima opkomst bij de trainingen en een aantal activiteiten die wel georganiseerd zijn, ondanks de corona maatregelen. Nu het de goede kant lijkt op te gaan, maken wij ons op voor het nieuwe seizoen 2021-2022. Hopelijk weer met veel wedstrijden, plezier en beleving op ons sportpark.

Zoals jullie wellicht weten zijn we als club volop in beweging op allerlei vlakken. Nieuwe enthousiaste mensen in het hoofdbestuur. Er ligt nog veel werk in het vooruitzicht, dat kost tijd en energie ,maar de doelstelling is om het wij gevoel te creƫren zodat een ieder met plezier naar onze club komt.

Als voorzitter voetbalzaken ben ik blij om een bijdrage te kunnen gaan leveren samen met voetbalminnende vrijwilligers aan de ontwikkeling van onze jeugdafdeling in de club. Een termijn van 5 jaar heb ik ten doel gesteld en aan het eind van elk seizoen kijken hoe ver we zijn met de doelstelling op dat moment. Dit alles zal niet vanzelf gaan en we hebben de positieve flow nodig van iedereen die betrokken is bij Noordpool-U.F.C.

Over onze Opleidingsvisie komen we op korte termijn met uitleg en doelstellingen!

Plezier, Aandacht, Ontwikkeling en Prestatie.

Vanuit het team voetbalzaken wensen wij ieder een fijne zomer en een goede vakantie toe, tot het in het nieuwe seizoen!

Sportieve groet Gerard Bekkering
    Voorzitter team voetbalzaken