• Glasvezelcampagne DELTA Fiber Netwerk

• Goed nieuws, want inwoners in Uithuizen, Uithuizermeeden, Warffum, Usquert, Roodeschool, Hefswal, ‘t Lage van de Weg en Oosteinde komen in aanmerking voor een glasvezelaansluiting. De aansluiting is gratis en je doet mee als je een abonnement afsluit bij een deelnemende provider. Als 35% van de inwoners, voor 10 november 2021, zich hebben aangemeld dan komt er glasvezel! Voor meer informatie bezoek de campagnewebsite: https://www.deltafibernetwerk.nl/gebieden/het-hogeland-oost/

Wij zijn als vereniging door de providers Caiway/DELTA benaderd en doen mee met de glasvezel clubactie. Als u zich via onderstaande linkjes aanmeld, dan ontvangen wij €50,- in de clubkas en jij als nieuwe klant €25,- op je bankrekening. Uiteraard dient wel de 35% deelname grens behaald te worden.

U kunt zich via ons aanmelden via onderstaande linkjes:
    Aanmelden bij Caiway: http://aklam.io/qe4z6E
    Aanmelden bij DELTA: http://aklam.io/lzdt8r

Klik op onderstaande linkjes om de brochures van Caiway en Delta te bekijken:
    Caiway
    Delta

Fysieke informatieavonden en online informatieavond

Heeft u nog twijfels en wilt u meer informatie krijgen over de providers? Om inwoners goed te informeren worden er fysieke en online informatieavonden gehouden op onderstaande data van 19:00 tot 20:30.

- Dinsdag 31-8-2021 in Usquert (Stichting Dorpscentrum Usquert)
    - Donderdag 2-9-2021 in Roodeschool (Dorpshuis Nieuw Calvaria)
    - Dinsdag 7-9-2021 in Uithuizen (Sporthal de Mencke)
    - Woensdag 8-9-2021 in Uithuizermeeden (Dorpshuis ’t Bommelhoes)
    - Donderdag 9-9-2021 digitale informatieavond (aanmelden via campagnewebsite)

Na de presentatie kunt u vragen stellen en kennismaken met de providers bij de stands onder het genot van een drankje.