• Glasvezelcampagne Behaald

18 nov 2021
  • Goed nieuws voor de inwoners van Hefswal, ’t Lage van de Weg, Oosteinde, Roodeschool, Uithuizen, Uithuizermeeden, Usquert en Warffum. Na een intensieve en vruchtbare campagne start DELTA Fiber Netwerk met de aanleg van glasvezel in deze dorpen. Het Hogeland Oost is het eerste deelgebied binnen de gemeente Het Hogeland. Voor meer informatie bezoek de campagnewebsite: https://www.deltafibernetwerk.nl/gebieden/het-hogeland-oost/

Inwoners van Het Hogeland Oost krijgen nog tot 15 december 2021 extra de tijd om zich aan te melden voor glasvezel bij een van de telecomaanbieders Caiway of DELTA. Doen zij dit voor 15 december, dan hoeven aanmelders geen aansluitkosten a €650,- te betalen.

Wij zijn als vereniging door de providers Caiway/DELTA benaderd en doen mee met de glasvezel clubactie. Als u zich via onderstaande linkjes aanmeld, dan ontvangen wij €50,- in de clubkas en jij als nieuwe klant €25,- op je bankrekening.

U kunt zich via ons aanmelden via onderstaande linkjes:

Aanmelden bij Caiway: http://aklam.io/qe4z6E
    Aanmelden bij DELTA: http://aklam.io/lzdt8r

Klik op onderstaande linkjes om de brochures van Caiway en Delta te bekijken:
    Caiway
    Delta

Misschien is het u ook opgevallen dat een concurrerende partij een bericht probeert over te brengen via reclameborden en de post om te wachten met het aansluiten bij DELTA Fiber. Zie hieronder de uitspraak van de wethouder van gemeente Het Hogeland betreft deze situatie: